Support Hub: Klantenservice software voor webshops

Laat jouw klantenservice efficiënter werken dan ooit. Met Support Hub help je klanten via verschillende kanalen vanuit één dashboard.

Start gratis trial

Je complete klantenservice in één systeem.

Webapp

Log in in via je browser en heb direct toegang tot je volledige klantenservice.

Mobiele apps

Support Hub is beschikbaar als Android en IOS app. Zo weet je altijd hoe je klantenservice ervoor staat, waar je ook bent.

Gratis trial

De meest complete klantenservice software voor jouw webshop

Of je nu een grote of kleine webshop hebt, Support Hub biedt alles wat je nodig hebt voor jouw klantenservice.
Omnichannel

Koppel populaire communicatiekanalen zoals email, live-chat, Facebook, Twitter, WhatsApp en Instagram. Help je klanten op een consistente manier verder vanuit één systeem.

Canned responses

Geef gemakkelijk en snel antwoord door gerbuik te maken van opgeslagen standaardantwoorden.

Intern communiceren

Communiceer met teamleden zonder Support Hub te verlaten. Gebruik privénotities om je collega's om je collega's te informeren over klantgesprekken.

Automation

Stel automatiseringsregels in om alle rompslomp af te handelen. Zo hebben je krijgen je klanten alle aandacht en is er minder kans op menselijke fouten.

Rapportages

Zie realtime hoe het ervoor staat met gesprekken en agents, of beoordeel welke labels of inboxen het meest actief zijn, en analyseer diverse belangrijke key performance indicators – vanuit je Support Hub dashboard.

Dashboard apps

Sluit je eigen apps zoals Bol.com of Shopify in en beheer alle klantdata vanuit één systeem.

De meest complete klantenservice software voor grote en kleine websops

Support Hub heeft echt álles wat jij nodig hebt om je klanten blij te maken.

Bekijk alle functies