Bij Support Squad geloven we in de kracht van uitzonderlijke klantenservice.

Iedereen kent de ergernissen van slechte klantenservice: lange wachttijden, onbegrepen worden, steeds opnieuw je verhaal moeten doen, en lang wachten op een antwoord via e-mail. Dit is niet alleen frustrerend voor klanten, maar ook voor de supportmedewerkers die vaak de tijd en ruimte niet krijgen om klanten echt te helpen. Klantenservice is duur en omdat 10 tot 30% van alle aankopen support nodig heeft, ligt de focus vaak op afhandeltijd in plaats van op klanttevredenheid en het oplossen van problemen.

Klancontact pioniers

Bij Support Squad dachten we: dit moet anders. Wij zijn opgericht om klantenservice te transformeren van een noodzakelijk kwaad naar een waardevolle ervaring. Door slimme software te gebruiken, kunnen we tickets vijf keer sneller afhandelen. Ons systeem verzamelt automatisch alle benodigde informatie en stelt een antwoord voor. Hierdoor kunnen onze medewerkers zich volledig richten op wat echt belangrijk is: de klant.

Natuurlijk krijgen onze medewerkers een uitgebreide producttraining, maar onze coaching richt zich vooral op beleving: hoe overtref je de verwachtingen van de klant en hoe maak je van klantenservice een waardevolle investering voor onze opdrachtgevers? Dit heeft geleid tot uitzonderlijke resultaten. Onze eindklanten zijn dolblij met onze service, onze opdrachtgevers zijn tevreden, en onze medewerkers stralen trots uit omdat ze elke dag tientallen mensen blij maken.

Het juiste team

Onze oprichters, Michel en Jaldert, combineren decennialange expertise in klantcontact en procesoptimalisatie. Hun paden kruisten voor het eerst op het Stedelijk Gymnasium in Leeuwarden en sindsdien hebben ze verschillende zakelijke avonturen gedeeld. Michel heeft een rijke achtergrond in het opzetten en managen van klantcontactkanalen voor bedrijven als Vodafone Ziggo en KPN. Jaldert is een ervaren processpecialist die een groot deel van zijn ervaring heeft opgedaan bij ING en PostNL.

Michel en Jaldert delen een visie: het creëren van een bedrijf waarin eerlijkheid, duurzaamheid en een gezonde werk-privébalans centraal staan. Hiermee lukt het Support Squad om talent aan te trekken waar we trots op zijn. Ons team bestaat uit hoogopgeleide, gezellige mensen die blij zijn met de vrijheid en verantwoordelijkheid die ze krijgen en deze optimaal benutten.

Onze kernwaarden

Onze kernwaarden - elk contactmoment moet tellen, behandel de klant beter dan je zelf behandeld wilt worden, en een datagedreven aanpak - zijn de basis van onze dagelijkse operaties. Bij Support Squad geloven we in een gezonde werk/privé balans. We hebben een hekel aan files en werken zoveel mogelijk remote, altijd met respect voor mens en natuur.

Support Squad zorgt ervoor dat klantenservice niet alleen een kostenpost is, maar een bron van tevreden klanten en blijvende merkloyaliteit. Wij maken van elke interactie een kans om een glimlach te brengen op het gezicht van onze klanten. En daar zijn we trots op.

Meester in klantenservice: Het 5-stappenplan voor jouw webshop

Word een expert in klantenservice met ons 5-stappenplan. Download ons gratis whitepaper en ontdek de geheimen achter een succesvolle klantenservice die je webshop naar een hoger niveau tilt.

Bedankt voor je aanvraag. De whitepaper is onderweg naar je inbox!

Oops! Something went wrong while submitting the form